.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قناعت: تمام ارکان نظام ما به مجلس خبرگان مرتبط می شود
قناعت : تمام ارکان نظام ما به مجلس خبرگان مرتبط می شود تمام ارکان نظام ما به مجلس خبرگان مرتبط می شود و انتخابات مجلس خبرگان یکی از مهمترین وحساسترین انتخابها در نظام ما است. قناعت معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران و رییس ستاد انتخابات استان با بیان این مطلب در ادامه

 تمام ارکان نظام ما به مجلس خبرگان مرتبط می شود و انتخابات مجلس خبرگان یکی از مهمترین وحساسترین انتخابها در نظام ما است.
جواد قناعت معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران و رییس ستاد انتخابات استان با بیان این مطلب در ادامه افزود : استکبار جهانی در تلاش است تا با شیطنتهایی یا القائ نوعی شبهات درباره جایگاه رهبری انتخابات خوب برگزار نشود یا حضور مردم کمرنگ باشد. 
وی در ادامه به تشریح نحوه برگزاری انتخابات پرداخت و گفت : ستاد اجرایی انتخابات در استان تشکیل شده و آماده پاسخگویی به مراجعه کنندگان است و  امسال دو انتخابات بزرگ خبرگان و شوراها برای اولین بار در کشور به طور همزمان با هم در تاریخ 24 آذرماه 85 برگزار می شوند . وی زمان ثبت نام کاندیداها برای مجلس خبرگان راسیزدهم تا نوزدهم مهرماه اعلام کرد و زمان تبلیغات کاندیداهای مجلس خبرگان را به مدت دو هفته از تاریخ نهم تابیست و دوم آذر ماه اعلام کرد.
قناعت در مورد سومین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا گفت : ثبت نام از کاندیداهای شورای شهر به مدت یک هفته از تاریخ 24/7 تا 30/7 انجام می شود و تبلیغات انتخاباتی آنها به مدت یک هفته از تاریخ 16/9 تا 22/9 خواهد بود. 
رئیس ستاد انتخابات استان در ادامه به معرفی اعضای ستاد انتخابات اعضای هیئت نظارت بر انتخابات خبرگان و اعضای هیئت نظارت شوراها به شرح زیر پرداخت. اعضای ستاد انتخابات استان مازندران : 1- جواد قناعت رییس ستاد انتخابات 2- عبد الوحید فیاضی دبیر ستاد انتخابات 3- سید علی اصغر حسینی مسوول کمیته سیاسی 4- علی شادمان مسوول کمیته امنیت 5- اسماعیل فدایی مسوول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی 6- سید قاسم علوی مسوول کمیته پشتیبانی 7- خانم نازنین ناطقی مسوول کمیته حقوقی 8 - ذبیح الله خورشیدی مسوول دبیر خانه ستاد 9- فرج الله ملکی عضو ستاد 10- زهرا شرف الدین عضو ستاد اعضای هیئت نظارت بر انتخابات خبرگان : 1- محمد باقر لائینی 2- محمد مجتهد زاده 3- سید نصرت الله فاضلی 4- موسی خلیلی 5- ناصر شکریان اعضای هیئت نظارت بر شوراها : در این باره مجمع نمایند گان مجلس تصمیم می گیرد و باید سه نفر را معرفی کنند .
تا کنون آقای قاسم زاده نماینده بابل و آقای رعیت نماینده قائم شهر به عنوان هیئت نظارت بر انتخابات شوراها معرفی شده اند و نفر سوم را مجمع به زودی معرفی خواهد کرد.
قناعت همچنین از کاندیداها خواست که از تخریب یکدیگر بپرهیزند. وی همچنین گفت : فرماندار چالوس به زودی معرفی می شود و درباره تغییر بخشداران به زودی بخشداران جدید معرفی خواهند شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.